Waiblingen, 3. května 2018 | Tisková zpráva společnosti
Během jejich návštěvy Waiblingenu byly americkým distributorům představeny důležité produktové inovace STIHL.
Skupina STIHL generuje přibližně 30 procent svých tržeb v USA. Tradičně nejdůležitější trh pro STIHL, kde v poslední době prudce vzrostl prodej akumulátorových produktů: Během pouhých 15 měsíců se tržní podíl akumulátorového nářadí STIHL v USA zdesetinásobil. Produktové portfolio se v tomto období také výrazně rozšířilo – z jedné řady akumulátorových produktů na tři.
STIHL působí v USA od roku 1974 s vlastní výrobní a prodejní společností STIHL Inc. se sídlem ve Virginia Beach. Americký trh obsluhuje šest firemních a pět nezávislých distributorů – partnerů, se kterými STIHL úspěšně spolupracuje již mnoho let a buduje si důvěryhodný vztah. Německá mateřská společnost pozvala distributory na konci dubna do Waiblingenu, aby prodiskutovali strategii pro americký trh.
„Naši partneři a zákazníci v USA se mohou spolehnout na to, že STIHL zůstane rodinnou firmou – založenou na hodnotách loajality, integrity, dlouhodobé perspektivy a samozřejmě závazku k prvotřídní kvalitě,“ řekl Dr. Nikolas Stihl, předseda poradní a dozorčí rady STIHL, na zasedání.
Norbert Pick, člen představenstva STIHL pro marketing a prodej, vysvětlil: „Ve všem, co děláme, klademe mimořádně vysoké standardy a naše produkty přesně přizpůsobujeme požadavkům zákazníků.“ Výsledkem je, že jsme úspěšní již více než 90 let, a to v neustále se měnícím prostředí.“
Bjoern Fischer, generální ředitel společnosti STIHL Inc., zdůraznil, že prodej produktů STIHL v USA se za posledních deset let více než zdvojnásobil. „V oblasti akumulátorových produktů vidím obrovský další potenciál pro náš trh – zejména proto, že jsme schopni našim zákazníkům nabídnout širokou a atraktivní škálu produktů STIHL prostřednictvím naší rozsáhlé prodejní sítě 9 000 prodejců,“ uvedl Fischer a dodal: „V budoucnu se bude klást větší důraz také na digitální produkty a služby.“