Waiblingen, 3. května 2018 | Tisková zpráva společnosti

STIHL vítá americké distributory jako hosty – Nárůst prodeje akumulátorových výrobků

Během jejich návštěvy Waiblingenu byly americkým distributorům představeny důležité produktové inovace STIHL.

Během jejich návštěvy Waiblingenu byly americkým distributorům představeny důležité produktové inovace STIHL.

Skupina STIHL generuje přibližně 30 procent svých tržeb v USA. Tradičně nejdůležitější trh pro STIHL, kde v poslední době prudce vzrostl prodej akumulátorových produktů: Během pouhých 15 měsíců se tržní podíl akumulátorového nářadí STIHL v USA zdesetinásobil. Produktové portfolio se v tomto období také výrazně rozšířilo – z jedné řady akumulátorových produktů na tři.

STIHL působí v USA od roku 1974 s vlastní výrobní a prodejní společností STIHL Inc. se sídlem ve Virginia Beach. Americký trh obsluhuje šest firemních a pět nezávislých distributorů – partnerů, se kterými STIHL úspěšně spolupracuje již mnoho let a buduje si důvěryhodný vztah. Německá mateřská společnost pozvala distributory na konci dubna do Waiblingenu, aby prodiskutovali strategii pro americký trh.

„Naši partneři a zákazníci v USA se mohou spolehnout na to, že STIHL zůstane rodinnou firmou – založenou na hodnotách loajality, integrity, dlouhodobé perspektivy a samozřejmě závazku k prvotřídní kvalitě,“ řekl Dr. Nikolas Stihl, předseda poradní a dozorčí rady STIHL, na zasedání.

Norbert Pick, člen představenstva STIHL pro marketing a prodej, vysvětlil: „Ve všem, co děláme, klademe mimořádně vysoké standardy a naše produkty přesně přizpůsobujeme požadavkům zákazníků.“ Výsledkem je, že jsme úspěšní již více než 90 let, a to v neustále se měnícím prostředí.“

Bjoern Fischer, generální ředitel společnosti STIHL Inc., zdůraznil, že prodej produktů STIHL v USA se za posledních deset let více než zdvojnásobil. „V oblasti akumulátorových produktů vidím obrovský další potenciál pro náš trh – zejména proto, že jsme schopni našim zákazníkům nabídnout širokou a atraktivní škálu produktů STIHL prostřednictvím naší rozsáhlé prodejní sítě 9 000 prodejců,“ uvedl Fischer a dodal: „V budoucnu se bude klást větší důraz také na digitální produkty a služby.“

Váš kontakt pro tisk

Mohlo by vás také zajímat