„Podpora radosti v lese“

Od července je nejnovějším vrcholem veletrhu STIHL ve Waiblingenu veletrh Brand World. Málokdo zná rostlinu na břehu řeky Rems tak dobře jako Hanse Petera Stihla. Jako syn zakladatele firmy Andrease Stihla prakticky vyrůstal na jejím pozemku. Sedl si s pořadem „Blick ins Werk“, aby probral své názory na novou výstavu a roli, kterou hraje pro STIHL.

Technologie a příroda: Hans Peter Stihl
Technologie a příroda: Pro Hanse Petera STIHL je to rozhodující kombinace, kterou je třeba objevit na 1. úrovni světa značek STIHL.

Jste spokojeni s novým vzhledem, který stavební práce daly závodu 1?

HANS PETER STIHL: Jsem rád, že kompletní škála nabízených informací nabízí více než jen prezentaci samotné společnosti STIHL. Naším hlavním cílem s rozmanitou a širokou nabídkou v Brand World je vzbudit v návštěvnících radost z lesů a dřeva. Tímto chceme dát platformu i německým lesům.

Které oblasti považujete za obzvláště krásné nebo úspěšné? Už máte nějaké oblíbené místo?

HANS PETER STIHL: Jsem hodně technicky založený, takže bych očekával, že moje nejoblíbenější místo bude tam, kde je vidět co nejvíce technologií. Takže asi úroveň 1. Před několika lety jsme uvedli na trh první motorovou pilu s elektronickým vstřikováním paliva, STIHL MS 500i. Dozvědět se více o pozadí této převratné inovace je pro technologické nadšence velmi zajímavé.

Co podle vás Brand World znamená pro společnost i značku STIHL?

HANS PETER STIHL: Svět značky STIHL nám dává skvělou příležitost zpřístupnit náš pohled na přírodu a lesy širšímu publiku. Koneckonců i my máme zájem udělat co nejvíce pro zdravé lesy a jejich zachování. Díky tomuto jedinečnému přístupu k oživení lesů a lesnictví zprostředkovává Brand World cenné znalosti a zároveň ukazuje roli, kterou STIHL hraje v péči o přírodu.

Děkujeme vám za rozhovor, pane Stihle!

MOHLO BY VÁS TAKÉ ZAJÍMAT